آخرین اخبار
کد مطلب: 80359
درخواست فيس بوکي و جالب استقلالي ها
تاریخ انتشار : 1393/05/28
نمایش : 2548
نکته مهم اينجاست که به نظر مي رسد بر خلاف هواداران، خود قلعه نويي از نمايش هاي تيمش به شدت راضي ست.

به گزارش سلام لردگان، دومين ديدار خانگي استقلال در رقابت هاي ليگ چهاردهم در شرايطي برگزار خواهد شد که عملکرد اين تيم در 3 هفته گذشته، نتوانسته موجبات رضايت هواداران باشگاه آبي را فراهم بياورد. استقلالي ها با کسب 6 امتياز از 3 مسابقه در رده چهاردهم جدول رده بندي قرار گرفته اند. آن ها به لحاظ امتيازي عملکرد بدي نداشته اند اما فرم بازي هاي اين تيم هنوز فاصله زيادي با فرم مورد انتظار دارد.

 

بچه هاي قلعه نويي فصل را با راه آهن استارت زدند. آن ها در نيمه اول از نخستين مسابقه ليگ بسيار کم تحرک بودند و در نيمه دوم نيز اين تنها سانترهاي خسرو بود که سرنوشت بازي را به سود آن ها تغيير داد. استقلال خوزستان، حريف هفته دوم آبي هاي تهران بود. تيم ويسي در تهران موقعيت هاي گل استثنايي را يکي پس از ديگري به سادگي هر چه تمام تر از دست داد و در نهايت حرکت خوب عليرضا رمضاني جوان، همه 3 امتياز بازي را در تهران نگه داشت. در سومين هفته رقابت ها اما بخت ديگر با استقلال يار نبود و اين تيم در اصفهان برابر تيم قدرتمند کرانچار با نتيجه سه بر يک مغلوب شد.

 

حالا در آستانه نبرد با سايپا، طرفداران آبي  به ويژه در شبکه هاي اجتماعي، از تيم شان توقع ارائه يک نمايش زيبا و هجومي را دارند که 3 امتياز احتمالي اين ديدار را براي شان دلچسب کند. حتي وبسايت رسمي اين باشگاه نيز با تيتر «در انتظار بازي هجومي» به استقبال اين ديدار رفته است. البته تغييرات زياد و غيبت بازيکنان ثابت خط دفاعي طبعا در هفته هاي ابتدايي فصل براي استقلال مشکل ساز شده و مي شود اما نکته مهم اينجاست که به نظر مي رسد بر خلاف هواداران، خود قلعه نويي از نمايش هاي تيمش به شدت راضي ست. او زدن 8 کرنر در اصفهان را معيار هجومي بودن اين تيم مي داند و به جاي هجومي بازي کردن، به آن هايي که ليگ را خسته کننده مي دانند پيشنهاد مي کند چند هنرپيشه به فوتبال ايران اضافه کنند! 

منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس